miercuri, 3 august 2016

Cum sa fii propriul tau organizator de nunta?

Sa it organizez nunta aproape singur beneficiind de ajutorul  familiei si catorva prieteni si apropiati nu este o munca usora. Asta inseamna multe ore de munca, oboseala si provocari. Nu este usor insa este foarte frumos. Simti ca dai viata evenimentului tau si ca munca pe care o depui are un rost.

La inceput si noi am vrut sa angajam un organizator de nunta. Am fost la doua dintre organizatoarele pe care le-am gasit la Targul de Nunti de la Casa Poporului si am primit niste preturi de ne-au descurajat total. Preturile erau intre 3500 de lei si 4200 de lei. Multi bani pentru putinul pe care il primeam in schimb. Asa ca ne-am decis sa cautam noi furnizorii cu pretul cel mai bun, sa realizam noi aranjamentele de masa si decorul de la nunta. Am muncit zile in sir din ianuarie si pana in ziua nuntii. Ne-am pus creativitatea la munca si am incercat sa imbinam cele doua stiluri (retro si folcloric) in realizarea decorului de nunta. Probabil va intrebati daca a meritat efortul si va vom spune ca DA! Satisfactia finala a fost imensa. Ca si costuri am ajuns tot pe la 3000 de lei insa ne-am realizat tot decorul de nunta (aranjamenteul din biserica, locatia de nunta, mesele, scaunele, aranjamentele de masa, tea bar, candy bar, cigar bar, ring de dans, zona de fotografii, zona de jocuri) si nu doar aranjamentele florale. La cele doua organizatoare de nunti pretul respectiv era doar pentru aranjamentele florale nu si pentru elementele de decor.

ARANJAMENTELE DE MASA

Pentru aranjamentele de masa am cumparat aceste caldari din lemn in care am pus bujori si feriga. Feriga mi-a adus-o mama de la munte iar florile le-am cumparat de la un depozit de pe langa Bucuresti. Pentru a crea o atmosfera romantica am avut pe mese si borcanase cu lumanari si lumanari mici asezate pe placa rotunda din lemn.














Pe langa borcanase am mai avut si mici buturugi de lemn cu lumanari care au luminat romantic florile mici din ghivece. Suculentele le-am cumparat de la o sera din Baneasa iar invitatii care au dorit la final sa plece acasa si cu o amintire vie au putut sa le ia de pe masa. Meniul de nunta a fost realizat de mireasa si tiparit la Tipografia Unicart. Pentru a pastra atmosfera creata de natura, meniul a fost asezat intr-o buturuga mica pe masa.















Ca marturie, pe mese am avut sticlute de 50 ml umplute cu liquor de merisoare deoarece mirele este colectionar de sticlute si am dorit sa impartasim pasiunea lui si cu invitatii. Etichetele au fost realizate de bunul nostru prieten Bogdan Ionita care a incercat sa imbine stilurile noastre printr-o ilustratie. Pe sticlute sunt trecute si numele noastre in horoscopul celtic (Holly Hazel). Mirele este copacelul Holly iar mireasa este Hazel.

La mese am avut 3 culori la scaune: rosu pentru cavaleri si domnisoare de onoare, albastru pentru miri si nasi, si verde pentru invitati. Pe iarba am amenajat si o masa in stil bufet suedez pentru a degusta friptura si protapul de berbecut.













ZONA DE JOCURI

In zona de jocuri invitatii puteau sa joaca diferite jocuri ale copilariei: aruncare la tinta, daramanrea cutiilor colorate, x si zero in format 3D.













BARUL DE CEAI

Barul de ceai a fost dorinta miresei dorind astfel sa racoreasca invitatii cu diverse sortimente de ceai: ceai verde, ceai de cirese, ceai de rodie, ceai de citrice. Cescutele au fost imprumutate de la prieteni iar dulapiorul ni l-au imprumutat cei de la Casa Comana.


















CANDY BAR

Pentru candy bar am ales o varianta creativa. Am rugat invitatii sa pregateasca cine doreste o prajitura de casa. Am vrut sa oferim un candy bar mai aproape de sufletul lor. Ca rezultat, oamenii s-au bucurat de bunatati si chiar isi laudau munca unii in fata celorlalti.



























CIGAR BAR
Fumatorii s-au putut bucura de o gama de tigari sarbesti si de un pahar de cognac pe tot parcursul serii. Decorul de la cigar bar este realizat 99% din obiecte pe care le aveam noi acasa incercand sa recreem atmosfera de vanatoare.



























PRIMIREA INVITATILOR

Masa de la intrare a fost decorata cu muschi de padure (o parte adus de mama miresei din padure si o parte cumparat) peste care am plasat buturugi mici cu numele invitatilor si numarul meselor. Invitatii veneau, isi luau buturuga lor si mergeau cu ea la masa. De asemenea, am avut un tablou din canvas cu un copacel unde invitatii puteau sa ne lase o amintire frumoasa: amprenta lor colorata. Impreuna am creat astfel frunzele copacelului.


























ZONA DE FOTO
La decorarea zonei de fotografii ne-a ajutat foarte mult si stafful de la Casa Comana. Am gasit in curtea complexului doua litere: B si D pe care le-am decorat cu iedera. Multumim staffului de la Casa Comana si doamnei Oita Olteanu pentru tot sprijinul pe care ni l-au dat!



























Vom mai reveni cu articole despre nunta si cu idei de decor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu