marți, 3 ianuarie 2017

Un an alaturi de Ursu!

Astazi se implineste fix un an de zile de cand eu si Daniel am gasit-o pe Ursu in zapada la Sinaia si am decis sa o luam in viata noastra. Nu voi uita acea zi niciodata. Erau -13 grade si un ger de crapau pietrele. Noi ne cautam locatie de nunta si in fata unuia dintre restaurante dadea din coada voios un pui de caine frumos si grasunel. Era Ursu. Pe atunci am crezut ca e baietel si asa am botezat-o Ursu. Desi am descoperit ulterior ca Ursu este fetita, numele i l-am pastrat. I se potriveste: e puternica ca un Urs si nu se plange niciodata indiferent cat de abrupt este muntele sau cat de obositor este drumul. A fost cu noi la pescuit, a fost in Delta, la munte si la mare. A fost la nunta noastra domnisoara de onoare si a calatorit cu noi in turul de tara din luna de miere. A mancat branza de la stana si s-a jucat in fan in Chiscau (Pestera Ursilor). Si-a facut prieteni alti catei pe la Castelul Huniazilor si a alergat in voie in curtea Cetatii Porolisum.

Ursu a aparut in viata noastra la momentul potrivit. Ne-a oferit sansa ca noi doi (eu si Daniel) sa ne apropiem mai mult unul de celalalt, sa invatam sa crestem un pui mic, sa invatam sa avem rabdare cu acest sufletel care facea numai trasnai. Am crescut amandoi in acest an. Am crescut si datorita ei, a lui Ursu.

Ca sa vedem cat a crescut Ursu in acest an, va voi prezenta cateva imagini:

Ianuarie 2016 - primul somn la noi acasa



















Februarie 2016- prima zi in parc


Ianuarie 2016
Am fost 2, am continuat 3 si acum suntem 4. E o bucurie cand ai casa plina de veselie. Suntem norocosi sa avem in viata noastra doi blanosi care ne iubesc mult si care se bucura mereu cand venim acasa. Uiti de frig, de griji, de suparari cand vreunul dintre ei, sau uneori amandoi deodata vin sa te alinte si napustesc asupra ta pupandu-te si topaind pe tine de bucurie ca esti in viata lor.

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu