luni, 15 februarie 2016

Sigiliul retrofolcloric pentru invitatii

In luna iubirii, ne-am decis sa ne apucam de realizarea invitatiilor. Si cand spunem sa realizam invitatiile ne referim la faptul ca vor fi create de noi cu ajutorul unor oameni frumosi care doresc sa ne ofere din creativitatea lor pentru minunatul nostru eveniment.

Designul invitatiilor a fost realizat de Bogdan Ionita (pasionat de design si dupa parerea noastra foarte talentat), un tanar licean creativ si cu o gandire "outside the box" (https://www.facebook.com/ibsdesignro/?fref=ts). Plicurile vor fi facute manual de doamna Dana Popa (http://carmendanainvitatiihandmade.blogspot.ro/) . Invitatiile le tiparim la tipografia Unicart, o tipografie cu care am mai lucrat si la locul de munca si despre care am numai cuvinte de lauda. Sunt profesionisti, amabili si promti.

Hai sa recapitulam: avem invitatii, avem plicuri. Mai lipseste ceva? Da! Ne-am gandit sa sigilam plicurile pentru a oferi invitatilor nostri bucuria misterului. Ne dorim ca invitatii nostri sa traiasca momentul acela de curiozitate care te scormoneste in suflet atunci cand primesti un plic, o scrisoare sigilata.

Si cum vom sigila plicul? Doar nu credeati ca va fi ceva simplu, nu? Asa ne gandeam si noi, asa ca ne-am realizat la comanda un sigiliu personalizat cu initialele noastre (http://www.gravez.ro/). Noi l-am denumit "sigiliul retrofolcloric". Vom sigila plicurile cu ceara peste care vom presa acest sigiliu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu