luni, 15 februarie 2016

Nunta la Salonul din padure


Casa Comana - Salonul Din Padure from casacomana on Vimeo.

Ne dorim o nunta in aer liber, la umbra copacilor si pe marginea apei. Am cautat zile in sir locatii de nunta care sa ne ofere posibilitatea sa organizam marele eveniment in aer liber. Locuind in Bucuresti, ne-am orientat catre locatii relativ aproape de capitala. Intai am cautat locatii in zona Snagov- Corbeanca, apoi in zona Breaza-Sinaia-Brasov-Sacele. Dupa cautari obositoare in care nu reuseam sa gasim ceea ce ne doream, am decis sa ne indreptam cautarea catre zona judetului Giurgiu. Asa am gasit Casa Comana din Comana care ne-a oferit posibilitatea de a organiza nunta in aer liber la Salonul din padure. Amabilitatea si deschiderea doamnei Olteanu ne-a facut sa o indragim pe loc si ne-am indragostit de locatie la prima vedere.

Salonul din padure ne ofera umbra copacilor, susurul apei, cantecul pasarilor si peisajul de basm ce inconjoara intreaga zona.

Pentru a va face o idee, va prezentam cateva fotografii preluate de pe pagina de facebook a Casei Comana si de pe site-ul oficial al locatiei.






























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu