luni, 25 ianuarie 2016

Ea este URSU!

In data de 3 ianuarie 2016, pe un frig de -13 grade, ne-am hotarat sa facem un drum pana la Sinaia pentru a cauta cateva locatii de nunta. Era atat de frig afara, incat simteai ca iti sta inima in loc. Ajunsi in Sinaia, peisajul de basm ni se intrezarea in fata ochilor. Copacii grei de zapada stateau cu crengile plecate spre pamant si aveai senzatia ca esti intr-o lume de basm.

In fata restaurantului KUIB, ne astepta voios pe scari o mogaldeata de catel cu blana neagra si labute albe. Asa de tare se bucura ca ne vedea de parca ne astepta sa venim. Ne-am jucat putin cu el si am intrat in KUIB sa discutam despre nunta. Dupa o intalnire bulversanta in care domnul manager a vorbit numai el despre nunta noastra de parca el se casatorea si nu noi, am plecat spre masina. Ne-am uitat in stanga, ne-am uitat in dreapta si nu mai vedeam mogaldeata. La un moment dat, din varful dealului, am vazut cum venea fuguta-fuguta, cu fundul putin intr-o parte si mai-mai sa cada in nas, mogaldeata de catel. Ne-am indragostit subit de el si am decis sa il luam acasa si sa avem grija de el. E o comoara de catel care dimineata sare in pat si te sufoca cu pupaturile lui, care te musca de urechi si de nas si care, de fiecare data cand ne vede face pipi de bucurie.

La inceput am crezut ca e baietel si ne gandeam ce nume sa ii dam. Oscilam intre "Patraulea" si "Ursu" insa in cele din urma ne-am decis ca "URSU" i se potriveste mult mai bine. Drept urmare si oamenii pe strada o striga URSU dat fiind ca arata ca un pui de urs. La cateva zile dupa ce l-am luat acasa, ne-am dat seama ca e fetita insa numele i-a ramas.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu